Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti

Friday, August 3, 2018

Andrea Rincon

Născută23 martie 1985 (vârsta 33 de ani), Villa Urquiza, Buenos Aires, Argentina
PremiiMartín Fierro Air Award for Best New Actor or Actress
 Viața lui Andrea Rincón (32) nu a fost deloc ușoară. Ea este al patrulea din opt frați și singurul care sa născut cu tulburare de personalitate de frontieră (BPD). La vârsta de 13 ani, a început să consume alcool, la 15 cocaine și la 17 ani a plecat acasă. Ea a fost spitalizată pentru dependențele ei, dar pretinde a fi "curată" acum patru ani. Deși a trebuit să depășească unele recidive.
 Într - adevăr, ultima dată a fost după ce a aflat el a avut TLP: " A fost groaznic pentru mine când am știut, am venit în lume peste și sa dus înapoi la supt vrut să trimită totul în iad pentru această boală, emoțiile mele sunt mai intense decât .. Mi-au explicat că nu există nici o soluție, nu există nici un tratament ".
În acest sens, el a spus revistei Viva : "Acum zece luni m-am gândit să-mi iau propria viață, am fost spitalizat de mai multe ori pentru pastile, dar nu vreau să vorbesc despre asta. Actrița, care a devenit cunoscută în trecerea ei prin Big Brother , a spus că este posibil să o depășească datorită sprijinului familiei ei.
 Câștigătorul Martin Fierro o revelație pentru rolul ei în La Leona amintit un episod din tinerețe , care a marcat: " După ce ma lovit cu o lovitură de zbor, am făcut o fractură craniană și a ajuns la a vorbi despre partea eu încerc. pentru a corecta vorbind în fața a oglinzii, dar nu este ușor. Totuși, de data asta am meritat -o . am fost 17 și a mea 28. sa dus să ma lovit și mi -a dat un bun Menesunda . a fost să se certe o mulțime, displăcut viață".

No comments:

Post a Comment