Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti

Tuesday, November 7, 2017

Valeria Degenaro

 „La nici un moment dorit să vorbesc de rău Flavio sau nimic. N-am vrut să spun. Vinovatul a fost jurnalistul care a întrebat despre asta la timp. I-am spus ce sa întâmplat, și nici nu a fost atât de mult timp am fost“, a spus bruneta la acest mediu. „N-am Nu știu cine a fost și am observat la televizor, deoarece a fost foarte similar cu Nino. M-am gândit de dans distractiv în program și mi-a dat o mulțime de tandrețe. M-am uitat la Twitter, am luat cercetarea să urmeze. Doar a început să vorbească. era un timp de la acea vreme când specificăm să plece. a fost destul de curat, deoarece se părea că el a datat fetele din mijloc. nu a fost poluat și mi-a plăcut că, „, a amintit el. „Le-am arătat foarte deschis. A fost o companie, chiar și familia mea știe. A fost de două luni, am luat tot timpul. Cred că a avut greu să-și asume o relație. Ne-am văzut aproape în fiecare zi. Pentru mine a fost o relație, nu a fost prea mult de vorbit, dar mi-a spus să nu-i spun în presă, pentru că nu vroiam mass-media. Era socant că mi-a spus asta. Am căzut foarte rău ca o femeie. Mă face să cred că mi-era rușine să fiu cu mine ", a spus Degenaro." Vreau să funcționeze când pun pariu că sunt cu cineva. Am pus o mulțime de emoții în relație și mi-a plăcut întotdeauna planurile. M-am dus să mănânc la Avellaneda împreună cu prietenii lui. De la o zi la alta mi-a spus că nu mai vrea să mai fie cu mine, că nu era încântat. Era socant că mi-a spus asta. Am căzut foarte rău ca o femeie. Mă face să cred că mi-era rușine să fiu cu mine ", a spus Degenaro." Vreau să funcționeze când pun pariu că sunt cu cineva. Am pus o mulțime de emoții în relație și mi-a plăcut întotdeauna planurile. M-am dus să mănânc la Avellaneda împreună cu prietenii lui. De la o zi la alta mi-a spus că nu mai vrea să mai fie cu mine, că nu era încântat. Era socant că mi-a spus asta. Am căzut foarte rău ca o femeie. Mă face să cred că mi-era rușine să fiu cu mine ", a spus Degenaro." Vreau să funcționeze când pun pariu că sunt cu cineva. Am pus o mulțime de emoții în relație și mi-a plăcut întotdeauna planurile. M-am dus să mănânc la Avellaneda împreună cu prietenii lui. De la o zi la alta mi-a spus că nu mai vrea să mai fie cu mine, că nu era încântat.

                 https://www.infobae.com/teleshow/fotos-teleshow/2017/01/30/valeria-degenaro-una-diosa-en-la-playa/                  


No comments:

Post a Comment